„Konsument w drodze na zagraniczne wakacje” czyli m.in. odwołane loty, odrzucone reklamacje, ogromne kolejki do kontroli bezpieczeństwa.
Z Wojciechem Szczerbą - ekspertem Europejskiego Centrum Konsumenckiego przy UOKiK, porozmawia Agnieszka Kopacz-Domańska.
Webinar dla konsumentów odbędzie się w czwartek, 21 lipca, o godz. 13:00
Link do transmisji: https://www.infoliniakonsumencka.pl/live/
Zmarnowany urlop – czyli jaki? Co może czyhać na turystów? Co powinno nas zaniepokoić już na etapie wyboru oferty wypoczynku? Na co uważać? Czego się wystrzegać? Overbooking w hotelu, w którym mieliśmy wypoczywać. Jak nie stracić głowy i zachować szansę na udane wakacje?
Jeśli spłacasz całkowicie lub nadpłacasz kredyt hipoteczny, który wziąłeś po 21 lipca 2017 r., bank musi się z tobą rozliczyć z opłat pobranych w związku z zawarciem umowy. Szczegóły znajdziesz w najnowszym stanowisku Prezesa Urzędu.
Co zrobić, gdy zamówione w sieci buty okazały się za małe? Czy prawo do zwrotu i reklamacji jest takie samo, gdy kupuję online z polskiego i zagranicznego sklepu? Kto może mi pomóc jeśli okazało się, że sklep nie istnieje? Na te i wiele innych pytań odpowie dr Kamil Szpyt, radca prawny, specjalista w zakresie nowych technologii i e-commerce, podczas webinaru: Zakupy w sieci. Jakie prawa ma konsument?